Piatnik Roll Over 16

Piatnik Roll Over 16

Hračky a sport | Společenské hry | Deskové hry

Cena: 188 CK

Hra obsahuje: 1 herní plato 64 hracích karet - 4 sady očíslované vždy od 1 do 16 ve 4 barvách 5 číselných hracích kostek 1 barevnou výměnovou kostku 1 blokační žeton 1 pravidla hry Pojmy na kartách Karta s číslicí 1 - START jsi na začátku své cesty k vítězství Karta s číslicí 8 - MILESTONE! milník na Tvé cestě k vítězství - jsi v polovině! Karta s číslicí 16 - ONE MORE TO GO! zbývá odložit poslední kartu a vítězství je Tvoje! Cíl hry: Každý hráč se snaží jako první odložit všech svých 16 karet. Musí hodit potřebná čísla, správně je zkombinovat a šikovně provádět výměny se spoluhráči. Příprava: Herní plato položíme doprostřed stolu tak, aby na něj všichni hráči snadno dosáhli. Každý hráč dostane sadu karet jedné barvy a seřadí je vzestupně tak, aby 1 ležela nahoře a 16 dole. Sady karet položíme do čtyř vnějších důlků na herním platu. Pět číselných hracích kostek, barevnou výměnovou kostku a blokační žeton položíme vedle herního plata. Začíná ten, kdo hodí nejvyšší číslo. Průběh hry: Hraje se popořadě ve směru hodinových ručiček. Hráč, který začíná, vezme tři číselné kostky a barevnou výměnovou kostku a hodí jimi. Pro hody kostkami je určena aréna uprostřed herního plata. Pak se hráč podívá, jestli může - na základě čísel, která hodil - odložit karty ze své sady. Pokud hodnota na jedné z kostek nebo kombinace hodnot na více kostkách (SOUČET několika hozených čísel) odpovídají číslu na vrchní kartě hráčovy sady, může tuto kartu odložit. Hráč může odkládat karty tak dlouho, dokud mu to umožňuje výsledek jeho hodu. Musí splnit jedinou podmínku: zachovávat při odkládání pořadí svých karet. Když první hod kostkami hráči neumožní odložit vrchní kartu jeho sady (tedy s číslem 1), je na řadě další hráč. Z odložených karet vytvoří zakrytou hromádku (tj. symboly dolů) vedle herního plata. Vespod tak leží karta s 1 a další karty jsou odkládány vždy navrch hromádky. Příklad 1: hráč hodí 1, 3, 4 a . Může tak odložit pouze kartu s 1, protože nehodil 2 a ani součtem hozených hodnot jí nedocílí. Příklad 2: hráč hodí 1, 2, 4 a . Může odložit karty s 1, 2 a 3 (různé kombinace 1 a 2), dále karty se 4 a 5 (kombinace 1 a 4), kartu se 6 (kombinace 4 a 2) a kartu se 7 (kombinace 1, 2 a 4). Teď může hráč skončit a předat kostky hráči po své levici. Ale pokud by chtěl, může se rozhodnout pro risk a házet ještě jednou. Risk: hráč se může rozhodnout pro jeden nebo několik dalších hodů. Pokud však po tomto riskantním hodu nemůže odložit svou vrchní kartu, je jeho tah okamžitě ukončen a hráč je potrestán následující pokutou: jestliže je na jeho vrchní kartě číslo 2 - 8, musí hráč do své sady vrátit všechny karty, které již odložil, a začít znovu od karty s číslem 1 jestliže je na jeho vrchní kartě číslo 9 - 16, musí hráč do své sady vrátit všechny své odložené karty až po kartu s číslem 8 (karty s čísly 1 - 7 nechá na odkládací hromádce). Upozornění: karta s číslem 8 je obzvlášť důležitá, protože jakmile ji hráč jednou odloží, nemusí již při neúspěchu v riskantním hodu vracet do své sady karty s nižšími čísly. Čím více karet hráč již odložil, tím více číselných kostek používá k hodům. Odpovídající počet kostek je vždy nakreslen na vrchní kartě (od karty s číslem 7 se přidá čtvrtá číselná kostka a u karty s číslem 12 pátá). V případě, kdy hráč již hází čtyřmi číselnými kostkami a po nezdařeném riskantním hodu si musí vzít zpět všechny své již odložené karty, smí v dalším kole házet opět pouze třemi číselnými kostkami – tak jak to odpovídá počtu kostek nakresleném na vrchní kartě! Pokud některá z kostek při hodu vyskočí z arény uprostřed herního plata, hází hráč touto kostkou ještě jednou. Barevná výměnová kostka: při každém hodu hází hráč kromě číselných kostek i výměnovou kostkou. Pokud mu na této kostce padne prázdné bílé políčko, nic se neděje. V opačném případě nastanou níže popsané situace: zelený “SWITCH”: hráč si může vyměnit svou sadu karet.

Piatnik Roll Over 16 eshop >>



Další zboží:

ADC Blackfire Domek plný chaosu (Rumble in the House)

ADC Blackfire Domek plný chaosu (Rumble in the House) e-shop >>

Domek plný chaosu je blafovací a deduktivní hra pro celou rodinu. Každý hráč si tajně vylosuje dvě z dvanácti postav, které žijí v jednom domě. Snaží se je udržet co nejdéle naživu, a tím získat co nejvíce bodů. Postavy se totiž postupně vyhazují z domu, dokud nezůstane je.. Nejlepší info >>




Alexander Spojuj slůvka – Angličtina JÍDLO

Alexander Spojuj slůvka – Angličtina JÍDLO e-shop >>

Vzdělávací hra a současně také hra pro děti od 7 let, které již umějí číst. S její pomocí jim lze usnadnit výuku anglického jazyka. Hra obsahuje 30 skládaček tvořených vždy dvěma dílky. Na jedné části se nachází obrázek a na druhé jeho anglický název. Při hledání.. Nejlepší info >>




Trefl EGO CZ

Trefl EGO CZ e-shop >>

HRA ego CZ Ukažte jak znáte své přátele a jak znáte sebe sami. Sázejte žetony na jednu z přes 400 originálních otázek podle toho, jak si věříte na správnost své odpovědi. Kdo má na konci hry nejvíce žetonů, zná své přátele nejlíp a vyhrává. Hra vhodná pro děti od 14.. Nejlepší info >>




Albi Hvězdokupy

Albi Hvězdokupy e-shop >>

Podívej, vychází hvězda! Za ní druhá, třetí a už vidíme skoro celý Velký vůz! Jenže hvězd je najednou celá kupa a my se v ní úplně ztratili. Kdo se nejrychleji zorientuje a najde své souhvězdí jako první? Hráči se snaží během hry umisťovat na oblohu (herní plán) hvězd.. Nejlepší info >>




Bonaparte Rákosníčku nezlob se!

Bonaparte Rákosníčku nezlob se! e-shop >>

Rákosníček si pro vás připravil oblíbenou hru Člověče, nezlob se a hru Rákosníčkova cesta domů. Hra obsahuje: herní plán se dvěma hrami číselnou hrací kostku 16 postaviček 4×4 barevně odlišné podstavce návod... Nejlepší info >>